poniedziałek, 12 maja 2014

Eurowizja, kobieta z brodą i zacofanie

Ja wiem, że temat cholernie popularny i na czasie. Wszędzie każdy o tym trąbi, w mediach, na blogach i w gazetach, a temat sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Ja sama Eurowizji nie oglądałam, nie chciało mi się, nie byłam zainteresowana. Jednak kiedy rano otworzyłam komputer, weszłam na facebooka i na stronę z wiadomościami szlag jasny mnie trafił. Dlaczego? Zaraz się przekonacie.


Nie mogę zrozumieć dlaczego polaki cebulaki to tacy kretyńscy ludzie i zacofany kraj. Nie będę przebierać w słowach, bo jak czytałam te wszystkie posty moich znajomych, których uważałam za ludzi inteligentnych oraz komentarze obcych ludzi pod tematem Eurowizji to krew mnie zalała i do tej pory nie chce odpuścić. Kiedy tylko zalogowałam się do facebooka, zobaczyłam posty typu : "Widać, że promowanie normalności jest już passe.", "Ja pierdole, co to było? Jak można takie coś wypuścić na ulicę?", "Jebany gej i pedał.". Do tego czytając komentarze utwierdziłam się jeszcze bardziej, że ludzie to pieprzeni idioci, a szczególnie Polacy. Na forum znalazłam komentarze : "Co to było? Człowiek czy małpa?", " Muszę się ogolić bo wyglądam jak baba." itd. 


Naprawdę nie rozumiem co innym ludziom przeszkadza wygląd tego człowieka czy innych. Czy wszyscy muszą żyć w takim samym schemacie? Wyglądać tak samo? Każdy żyje jak mu się podoba. Czy to gej, czy transwestyta czy transseksualista. Każdy z nich to człowiek i każdy ma takie same uczucia. Do tego rozmawiając z ludźmi i słysząc, że tacy ludzie są obrzydliwi i powinno się ich spalić na stosie, przypominają mi się czasy Hitlera. Czy ludzie naprawdę niczego się nie nauczyli? Dla mnie z dupy są argumenty : "Niech geje sobie się gejowią w domu, a nie na ulicach, to obrzydliwe." To co, pary hetero też niech nie chodzą za rękę i nie biorą ślubów bo z jakiej racji? Może dla kogoś para  hetero całująca się na ulicy też jest obrzydliwa? Teksty typu : "Facet z babą to wiadomo, że chcą gatunek przedłużyć, ale facet z facetem? Do czego to prowadzi? Takich ludzi powinno się leczyć. To choroba. " Czyli co, nie może kochać, ufać i być przy drugiej osobie, bo nie mogą mieć dzieci? Czyli pary hetero, które biorą ślub, ale nie chcą mieć dzieci, też powinno się leczyć? Przecież też nie chcą przedłużyć gatunku, a to choroba. ;)


Ja skomentuję to tylko tak, aby nie psuć sobie dalej nerwów cebulactwem. Co was ludzie obchodzi czyjeś życie i czyjś wygląd? Kim wy jesteście, żeby zabraniać drugiemu człowiekowi kochać? Czy któryś z gejów, transseksualistów czy transwestytów podchodzi do was i każe żyć tak jak on żyje? Nie, bo to jego życie, a wasze ma w dupie. Czy ktoś z nich podchodzi do was i mówi, że macie zmienić swoją mordę bo jemu się ona nie podoba? NIE. Więc do cholery jasnej uszanujcie uczucia i wolność innych. A propo polaków cebulaków przypomina mi się kolejna grupa ludzi. Takich małych neonazistów, którzy uważają, że Polska tylko dla Polaków. A więc drogie robaczki, skoro Polska dla Polaków, to ziemia dla ziemniaków, więc z jakiej racji po niej stąpasz? Ale to już temat na inną notkę.

Do zobaczenia :) I coś czuję, że będzie dużo hejtów, ale szczerze mówiąc mam to w poważaniu, bo zdania nie zmienię :))



1 komentarz:

  1. Mnie Conchita... rozbawiła. Pierwszy raz widziałam tak piękną "kobietę" z brodą i szczerze, rozdziawiłam szeroko oczy. Nie moja estetyka. Ale czy mam ją przez to hejtować? Broń Boże - nie od kobiet z brodą, tylko hejtowania ;)

    OdpowiedzUsuń