piątek, 5 lipca 2013

50 faktów o mnie

Wiem, że to drugi post dzisiaj, ale obejrzałam kilkanaście filmików na youtube i właśnie panuje na nim tag 50 faktów o mnie. Uważam, że to dosyć fajny tag, można się dowiedzieć o kimś naprawdę dziwnych i śmiesznych rzeczy. Zaczynajmy.

1. Kocham jeść.- Wszyscy mi mówią, że nie widać tego po mnie, ale jem jak za trzy osoby i kocham to.
2. Farbuję włosy od 12 roku życia.- Wiem, że to bardzo wcześnie, ale niestety nie da się tej głupoty cofnąć.

3. Mój naturalny kolor włosów to ciemny blond.- Przynajmniej z tego co pamiętam bo od 6 lat go nie widziałam. ;)
4. Kocham piłkę nożną i Real Madryt.- Za piłkę nożną i tę hiszpańską drużynę dam się pokroić i nikomu nie pozwolę jej obrazić.
5. Nie umiem żyć bez muzyki.- Codziennie rano jak tylko wstaję, odpalam radio na laptopie, w drodze do szkoły i w ogóle przemieszczając się mam ze sobą ipoda i siedząc w domu bardzo często słucham radia.
6. Przeczytałam wszystkie części Harry'ego Potter'a po 14 razy.- Po prostu uwielbiam tę serię i tę książkę i będę je czytać co jakiś czas, aż do śmierci, chociaż znam je już prawie na pamięć.

7. Jedyny raz w życiu w podstawówce wygrałam nagrodę wysyłając krzyżówkę ze szkolnej gazetki.
8. O wiele bardziej kocham sorbety niż lody.
9. Jestem nocnym markiem, potrafię kłaść się spać o 5 rano, a wstawać o 14 i wtedy najlepiej mi się żyje i najlepiej się czuję.
10. Masowo oglądam seriale.
11. Kocham sprzątać w szafie.- Czuję się wtedy taka uporządkowana.

12. Kocham gotować i eksperymentować w kuchni.- Jadłam już jajecznicę z serem żółtym, naleśniki z chrzanem, kalafiora z sosem czosnkowym itd.
13. Ubrania w szafie mam poukładane stylami i kolorystycznie.- Najpierw sweterki od białego do czarnego, potem bluzki od białego do czarnego itd.
14. Mam fioła na punkcie pierścionków.- Mogłabym mieć ich pięć milionów a i tak byłoby mi mało.

15. Mam bliznę na czole.- Jak byłam mała to spadłam za łóżko i uderzyłam w kaloryfer.
16. Kocham styl skandynawski.- Jest on dla mnie strasznie czysty i piękny, nie mogę się doczekać aż sama będę mieszkać i urządzę tak swoje mieszkanie.

17. Uwielbiam mięso.- Dla mnie obiad bez mięsa to nie obiad. Jak nie ma nic mięsnego to nie umiem się najeść do syta.
18. Kocham American Bull.- Powinni mi płacić za reklamowanie ich, ale po prostu mają tak dobre jedzenie i tak duże porcje, że nie opłaca się jeść w McDonaldzie i gdzie indziej.
19. Co chwila zmieniam coś we włosach.- Nie umiem nigdy się zdecydować na jeden kolor czy fryzurę, mniej więcej co kilka tygodni robię coś z grzywką, obcinam włosy, zmieniam kolor.
20. Nie lubię za bardzo zakupów.- Jak mam chodzić i szukać czegoś dla siebie, a mam ograniczony budżet to aż mi niedobrze.
21. Kocham dawać prezenty.- Jak mam chodzić i szukać prezentu dla kogoś to wprost jestem w niebie. Mogę wtedy chodzić godzinami, przebierać, wybierać i nie męczy mnie to.

22. Kocham słońce i lato.- Nie przeszkadza mi to, że jest 30 stopni. Włączę wiatrak, albo pójdę nad wodę i jest okej. Dla mnie 23 czy 25 stopni latem to zdecydowanie za mało.
23. Kocham ketchup.- Mogę go jeść samego, z chlebem, z naleśnikami, dosłownie ze wszystkim.
24. Jestem strasznie niska. - Dużo osób mi dokucza z tego powodu, ale już się przyzwyczaiłam. Mam tylko 154cm.
25. Często i na wszystko narzekam.- Wiem, że powinnam to zmienić,ale narzekam na kierowców, na pogodę, na ludzi, na pokój, na wszystko.
26. Kocham koty.- Nie mogę się doczekać aż się wyprowadzę i kupię sobie kota.

27. Za dokładnie 7 dni skończę 18 lat. ;)
28. Jestem agnostykiem.- Wierzę, że coś istnieje, jakiś Bóg, jakaś siła, która nami kieruję, wierzę, że jest przeznaczenie, wierzę w reinkarnacje, ale nie mam dokładnie sprecyzowanej wiary.
29. Bardzo szybko przywiązuję się do ludzi.- Wystarczy, że kilka dni będę spędzała z kimś po parę godzin i później mi go brakuje.
30. Bardzo ciężko się odkochuję.- Jeżeli już ktoś mi się spodoba, albo się zakocham to nie wiem co musiałaby zrobić ta osoba, żeby przestało mi zależeć. Czasem trwa to latami i nic nie mogę poradzić.
31. Kocham wieczorne spacery.- Jak jest ciemno to wtedy można wyjść, przejść się w ciszy, pomyśleć, uspokoić.

32. Kocham wodę.- Jeziora, baseny, morze. Mogę nie wychodzić z wody, czuję się wtedy w swoim żywiole.
33. Mój znak zodiaku to rak. ;)
34. Kocham brązowe oczy.- Przyglądam się, a wręcz gapię się na każdego mężczyznę, który ma brązowe oczy.

35. Nigdy nic nie złamałam, nie skręciłam ani nie zwichnęłam.
36. Jestem strasznie uparta i zawsze mam swoje zdanie. Rzadko kiedy da się mnie do czegoś przekonać.
37. Pierwsze na co zwracam uwagę u mężczyzny to perfumy, oczy i buty.
38. Kocham kawę.- Właściwie to latte, frappe, cappuccino i te inne kawo podobne. Mogę je pić litrami.

39. Kocham język niemiecki, szwedzki i fiński. - Jak dla mnie są to najlepsze i najpiękniejsze języki świata.
40. Moim marzeniem jest pojechać do Madrytu i obejrzeć mecz Realu na Santiago Bernabeu.
41. Kocham zakolanówki.

42. Słucham wszystkiego.- Dosłownie, od disco polo, techno, dance po rock, metal, metal symfoniczny itd.
43. Nie lubię mojego głosu.- Strasznie mnie denerwuje, jest piskliwy, dziecinny i dziwny.
44. Podobają mi się bardzo odmienni mężczyźni.- Nie mam określonego stylu. Z jednej strony kocham łysych, niby dresów, a z drugiej takich 'bananów', dłuższe włosy, grzyweczka, koszula, vansy itd.
(wiem, że to 1D i zaraz polecą hejty, ale cholera po prostu ich lubię.)

45. Kiedy coś mi się nie uda wyżywam się na wszystkich wokół.- Zazwyczaj krzyczę na psa, mamę, tatę i jestem strasznie niemiła dla znajomych.
46. Kiedy jestem głodna to wszystko i wszyscy mnie denerwują.- Znajomi już wiedzą, że jak na nich krzyczę czy warczę to trzeba dać mi batona.
47. Ironia i sarkazm to 90% mojego życia.
48. Kocham czarny humor i dowcipy o łotewskich chłopach.
49. Chciałabym nauczyć się angielskiego w stopniu komunikatywnym.

50. Wolę zadawać się z mężczyznami niż z kobietami.- Szybciej zwierzę się mężczyźnie, przyjaciółek takich naprawdę od serca mam niewiele.

Uff to już koniec. Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca i troszkę mnie poznaliście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz