poniedziałek, 30 września 2013

Tag... jesienne przemyślenia

Nie mam ochoty rozpisywać się na żaden ciekawy temat, nie mam też ochoty nad niczym filozofować. Dzisiejszy dzień był kompletnie do dupy i najchętniej położyłabym się pod kołdrą i nie wychodziła do jutra, ale niestety życie na to nie pozwala. Nie chcę też zaniedbać bloga dlatego wstawiam tutaj tag trochę kulturalny i moich ulubionych filmach,muzyce,książkach itd. w ostatnim czasie.




1.Ulubiony film
Nie będę tutaj opisywać tych filmów dlatego, że jeżeli kogoś on zainteresuje to wystarczy spojrzeć na filmwebie czy wpisać jego tytuł w google.

Chłopiec w pasiastej piżamie


Jest to film wzruszający, jeżeli macie wieczór w którym chcecie sobie troszkę popłakać to polecam jak najbardziej.

Pianista


Także dosyć wzruszający film. Jeżeli kogoś interesuje II wojna światowa to jak najbardziej polecam.

Requiem dla snu


Film z przesłaniem. Naprawdę można wyciągnąć z niego ciekawe wnioski.

Skazani na Shawshank


Film o tym jak ludzki upór i zawziętość zawsze wygrają. Idealny na jesienne wieczory.

Życie jest piękne


Kolejny strasznie wzruszający film. I kolejny o II wojnie światowej.

Now is good


I kolejny film na którym płakałam

PS. Zauważyliście, że większość filmów, które polecam to dramaty o II wojnie światowej?

2. Ulubiona książka
Ostatnio nie czytałam za wiele, gdyż nie miałam czasu, ale znajdzie się tutaj kilka pozycji.

Profesor

Idealny kryminał. Jak zaczęłam go czytać to nie mogłam się oderwać i przeczytałam go w dwa wieczory.

Za blisko domu

Kolejny kryminał, który naprawdę mnie wciągnął i nie mogłam się od niego oderwać.

3. Ulubiona muzyka
Według mojego last.fm przez ostatni miesiąc najczęściej słuchałam:
1. Rezerwat- Zaopiekuj się mną
2.Ray Foxx- Boom Boom Boom
3.John Newman- Love me again
4.Happysad-Zanim pójdę
5.Hey-Ty,Ty,Ty
6.Maria Peszek-Rosół
7.Dawid Podsiadło-Trójkąty i kwadraty
8.Kings of Leon-Knocked up
9.Jason Mraz- I'm Yours
10.Pink- Just give me a reason

Od siebie dodałabym jeszcze:
Maria Peszek-Rosół
Hey-Teksański
Hey-Moja i Twoja nadzieja
Hey-Mru Mru
Hey-Pomyłka
Calvin Harris-Sweet Nothing
Hugh Grant-Way back into love
Happysad-Bez znieczulenia
Happysad-Piękna

4.Ulubiony jesienny napój
Hmmm herbatka earl grey z cytrynką i miodem, herbatka malinowa z kardamonem i herbatka karmelowa, kakao, gorąca czekolada, cafe latte karmelowe.


Jak widzicie jesienią ogarnia mnie straszna nostalgia. Mam nadzieję, że niedługo troszkę to wszystko się poprawi i do zobaczenia.

2 komentarze:

  1. Widzę, że mamy podobny gust. Kocham filmy o drugiej wojnie światowej, uwielbiam kryminały, Happysad-to akurat chyba każdy lubi, Just give me a reason to mój hit wakacyjny, a latte karmelowe-cudo! :)

    OdpowiedzUsuń