niedziela, 27 października 2013

Listopadowa lista MUST DO


Dzisiaj mam strasznie dużo nauki, gdyż wczoraj wieczorem dowiedziałam się o jutrzejszym sprawdzianie z chemii. Nice. Dlatego też ta notka jest szybka, zwięzła i na temat. Jest to lista rzeczy i postanowień, które zamierzam zrealizować w listopadzie.

1. Mniej korzystać z komputera (tak z 1-2h dziennie)
2. Nie wydawać pieniędzy na niepotrzebne mi głupoty i zacząć w końcu oszczędzać na wakacje mojego życia
3. Zacząć kręcić hulahop codziennie (hmm najpierw muszę to hulahop kupić. Apropo wiecie może jakie jest najlepsze? Bo na allegro są tego miliony. :c )
4. Pić codziennie siemię lniane
5. Wcierać codziennie kozieradkę we włosy
6. Przeczytać przynajmniej dwie książki
7. Poświęcać 5 godzin w tygodniu na naukę do matury


Myślę, że 7 pozycji na cały miesiąc starczy aby ta lista była realna do spełnienia. Pewnie pod koniec miesiąca jak nie zapomnę napiszę wam co udało mi się zrealizować, a co nie. :)


Do zobaczonka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz