sobota, 16 listopada 2013

10 rzeczy za które kocham listopad.

Podpatrzyłam to na innym blogu i stwierdziłam, że jesień przytłacza dużą ilość osób, a więc fajnie jest zauważyć jej pozytywne aspekty.  No i postanowiłam pokazać wam 10 rzeczy,za które ja kocham jesień i miesiąc listopad.

1. Kakao,gorąca czekolada lub kawa
Jak jeszcze jest z przyprawami korzennymi, cynamonem i piankami to już zupełnie apetycznie. W poniedziałek lecę do Lidla po syrop karmelowy do kawy. :)

2. Cieplutkie skarpetki
Kocham piękne wełniane lub robione na drutach skarpetki. Kolorowe, szare, czarne, białe, we wzory. Kocham je wszystkie.

3. Świeczki
W żadną inną porę roku nie ma takiego świetnego klimatu do leżenia czy siedzenia przy blasku świec.

4. Długie, gorące kąpiele
Jesienne wieczory są idealną porą na długie leżenie w wannie z pianą i olejkami i czytanie w niej książki...

5.Książki
W jesienny wieczór mam największą ochotę poczytać książkę, obserwując jak wiatr wieje za oknem.:)

6. Zapach przypraw korzennych
Cynamon, goździki, chilli, imbir, wanilia, kardamon. Kocham ich zapach, są takie ostre i aromatyczne. Zawsze kojarzą mi się ze świętami...

7. Odliczanie do świąt
Kocham odliczać do świąt, kupować świąteczne ozdoby i planować co, kiedy upiekę i zrobię. :)

8. Piękne czapki i szaliki
Są takie piękne, ciepłe i achh uwielbiam je.

9.Swetry!
Są milutkie, cieplutkie, i cudowne.

10. Dobre jedzenie
Jakoś jesienią ma się większą ochotę gotować, piec i siedzieć w kuchni. Latem chce się zjeść coś szybkiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz