piątek, 15 listopada 2013

Moje ulubione...seriale...

Znowu mało ambitny post, ale dzisiaj w szkole byłam osiem godzin, do tego miałam dodatkowe lekcje i dwa sprawdziany, więc jestem wycieńczona, a chciałabym dzisiaj odrobić lekcje żeby jutro mieć przynajmniej tę sprawę załatwioną, bardzo chciałam też do was coś napisać. Stwierdziłam, że jesień to czas wieczorów w domu, kocyk, herbatka i czemu nie jakiś serial? Może akurat któryś z "moich" przypadnie wam do gustu. :)

1. Dr House


Zapewne 99% z was go zna. Jest to serial kultowy. Można się z niego nauczyć paru chorób i objawów, do tego jest ironiczny, zabawny i po prostu świetny!

2. Czysta Krew(True blood)


Jest to serial o... wampirach, wilkołakach, zmiennokształtnych, wróżkach i innych postaci nadprzyrodzonych. Nie jest to w żadnym wypadku serial typu film "Zmierzch", zero tam słodkości i cukierkowatości. Jest przepełniony seksem, krwią, morderstwami i orgiami. Polecam wszystkim gorąco!

3. Kumple(Skins)


Wiele razy słyszałam opinię, że to serial dla nastolatków. Ja tak nie uważam chociaż fakt jestem nastolatką. W tym serialu trzeba zrozumieć jego przesłanie, a będzie dobry dla każdej grupy wiekowej. Przepełniony seksem, narkotykami, alkoholem, zdradami, bluźnierstwami. Nie jest to jeden z tych seriali, gdzie nastolatkowie są poukładani, pilnie się uczą i jedynym ich problemem jest to, że nie należą do grupy czirliderek. (w słowniku jest taki wyraz :o)

4. Nie z tego świata(Supernatural)


Kolejny serial o istotach nie z tego świata. Serial o braciach, który w pierwszym sezonie zapowiada się zupełnie inaczej. Wszyscy, których znam i go oglądali, myśleli, że będzie o czym innym, a później okazuje się, że jest naprawdę wielowątkowy. Polecam fanom krwi, demonów, aniołów i różnych podobnych.

5. Zagubieni(Lost)


Serial świetny. Pierwsze trzy sezony najlepsze, później już troszkę nudniejsze, ale nadal świetne. Jedynie końcówka mnie rozczarowała. Serial pełen tajemnic, zagadek i dwulicowości ludzi.

PS. Seriale te nie są ułożone według ulubionych pozycji, tylko przypadkowo.
PS2. Oczywiście oglądam o wiele więcej seriali, ale jeżelibym miała wymienić tutaj wszystkie, które mi się spodobały to zajęłoby to wieczność bo jestem serialowym maniakiem.

Papa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz